Monday, February 9, 2009

Terima Kasih

Salam..

Tok nak ucapkan terima kasih kepada yang sudi datang menjenguk ke blog tok. Sebenarnya sudah beberapa hari tak update blog ni, ketika hendak update ada sahaja gangguan, tak kiralah gangguan fizikal atau pun emosi. Jadi ada beberapa cerita yang terbantut sementara.

Setelah membuat sedikit penyelidikan, tok terkejut juga mendapati beberapa orang pengunjung di blog tok ini. Tak sangka kamu juga berminat untuk membaca cerita cerita yang hampir mengarut. Walau apa pun ucapan berbanyak terima kasih sekali lagi kepada semua yang sudi menjenguk, termasuklah silent reader yang tok tak jangka.

Walau apa pun tok mengambil kesempatan disini untuk memohon kemaafan jikalau tok selama ini ada mengguris hati sesiapa. Tok paham walaupun sudah mintak maaf dan mungkin sudah di maafkan, tapi gurisan itu tetap ada. Anggaplah itu sebagai kelemahan tok dan mungkin juga dugaan Allah S.W.T semata mata.

Bagi tok, selama ini tok tidak pernah sekali mencari musuh, tetapi mungkin orang salah erti teguran tok dan anggap tok sebagai musuh dan sehingga sepatah ayat tok sering di salah erti. Dan walau apa pun, sekali lagi tok mohon kemaafan dan terima kasih kerana sudi menjenguk.

No comments:

Post a Comment