Thursday, April 29, 2010

Alam Selari

Tok biasa dengar pasal Parallel Universe sebelum ni. Tapi pasal Alam Selari ni tok tak biasa dengar pun sebelum ni.. Lagi pun tok tak pernah ambil tahu langsung akan hal Alam Selari, kerana tok berminat langsung (atau tak percaya langsung)... sehingga baru baru ini, tok telah di bawa masuk di dalam Alam Selari di dalam keadaan sedar dan mempunyai kesedaran diri. Masih.. tok tak paham lagi apa itu Alam Selari dan apa gunanya Alam Selari.

Apa itu Alam Selari yang tok telah pergi? Mungkin orang pun tertanya tanya apalah yang tok cuba sampaikan. Dan mungkin juga ada yang tertanya tanya apa itu Alam Selari.

Alam Selari yang telah tok pergi ini adalah satu alam lagi yang seperti Alam manusia ini dan ia bergerak selari dari segi masa dan ruang. Diri kita di Alam ini ada di sana (Alam Selari). Seperti duplication. Tetapi jalan ceritanya tidak sama. Akan menimbulkan sedikit kekeliruan jika diteruskan bercerita. Cuma tok nak tanya sesiapa yang pernah ada pengalaman seperti tok.. mungkin kita boleh bersembang sembang...


No comments:

Post a Comment