Monday, March 30, 2009

Fitnah Manusia

Tok ada menjadi moderator di satu forum ni, walaupun tidak pernah minta. Dan tok rasa, tok pun dah tak aktif di dalam forum tersebut, cuma menjenguk seminggu sekali sahaja. Tok heran kenapa tok di fitnah mendelete posting orang. Malahan di perli perli pula.

Bukan kah kita boleh berhubung melalui PM atau pun email untuk mendapat kepastian. Tak susah untuk menggunakan PM yang ada. Tok tak pernah mahu mencari musuh. Tidak ada kerja tok nak mendelete posting orang.

Harap kita dapat berhubung, kan kita boleh berhubung antara satu sama lain untuk dapat kepastian. Mana lah depa tahu yang tok ni Anak Haram, betul ka? atau main tuduh tuduh. Buat apa lah nak fitnah memfitnah. Walaupun tok bukan nya baik sangat... tapi bukan kerja tok nak mendelete posting orang. Mana kawan kawan yang sudah menjalankan aktiviti menfitnah tu, harap dapat hubungi tok untuk membersih kan udara, itu pun kalau sudi.

Apa apa pun... salam persahabatan tok tujukan pada semua. Dan memohon kemaafan jikalau tok ada melakukan kesilapan pada sesiapa pun. Apa apa pun, tok tak delete posting orang.

Oleh sebab itu, tok dah sms tokey forum tersebut.

"Salam bos. Bila senang nanti tlg keluarkan aku dari senarai moderator. TQ. -ketualanun"

Nampaknya, bos sudah paham, dan nama tok sudah dikeluarkan pun. Terima kasih bos...

No comments:

Post a Comment