Saturday, February 20, 2010

Histeria Di Sekolah Pak Long - Kesimpulan - Finale

Diketika itu datang seorang lelaki seakan melayu yang agak tinggi dan tegap berdiri diantara tok dan perempuan India tersebut. dan tok tahu tujuan beliau memang untuk menghalan pandangan tok darpada melihat perempuan tersebut. Yang pastinya tinggi beliau adalah 1.5 kali lebih tinggi daipada tok dan beliau tidak seperti manusia lain, dan beliau dapat melihat perempuan tersebut...

Rupanya lelaki ini juga termasuk di dalam golongan mereka dan beliau seperti tidak benar kan tok berkata kata dengan wanita tersebut. Apa apa hal pun lelaki ini tidak sepatah pun mengeluarkan suara. Beliau cuma menghalang pandangan tok terhadap wanita hindu tersebut. Tok memberi tahu mereka supaya tidak lagi mengganggu budak budak tersebut.

Akhirnya tok kembali dan perkara itu habis begitu sahaja. Tok berdoa kehadrat Allah SWT supaya perkara ini tidak lagi berterusan selama lamanya. Tetapi selepas perjumpaan tok.. perkara ini masih lagi berterusan selama beberapa hari.

Oleh kerana itu tok ada sedikit membuat kekacauan di kawasan mereka sebagai tanda amaran. Akhirnya perkara itu hilang begitu sahaja. Sehingga hari ini. Kalau ada pun tidak lah lagi kritikal seperti dahulu. Tok tahu, ramai juga yang berusaha untuk menutralkan keadaan di sekolah tersebut. Tak kira lah usaha siapa pun, yang penting sudah kurang gangguan di sekolah Pak Long.

TAMMAT..

1 comment:

  1. tak ade adegan fait2 ala naruto ke tok......kasi le masuk aksi2 skit...he he

    ReplyDelete